Oldalak

2012. március 5., hétfő

Napi ötös (1)

  1. Valakit lehet szeretni, vagy nem szeretni. Szerintem ezzel mindenki így van. Ha valaki elkövetett valami disznóságot, amit ha felnőtt ember módjára végig gondol, biztosan nem tenné meg. Ha megkapja érte a büntetését amit felezve ugyan, de becsületesen le is töltött azért még sem kellene sztárolni. Biztos vagyok benne, hogy tudjátok: Stohl Andrásról beszélek. ha engem kérdeztek volna nem engedtem volna, hogy mutassák a tv ben, vagy megemlítsék a hírekben. Ez lehet, hogy nagyobb büntetés lett volna. De "sajnos" engem nem kérdeztek meg. Ennek következtében elkapcsoltam a tv.t. Szóval a gyerekek például hogyan reagálhatják le ezt? Bűnt követ el és még ünnepelik is? Ragozhatnám még, de nem teszem.
  2. Ma már igazán tavaszias idő volt bár a nap nagy részét Pesten járművön és épületben töltöttük.
  3. Miközben írtam ezt a bejegyzést, Lányka ma úgy készített pótvacsit a családnak, hogy én ki sem tettem a lábamat a konyhába. Köszönöm Anna! jól esett a gesztus és a vacsi is finom lett!!
  4. Vajon hová folydogál az a rengeteg pénz, amit a BKV beszed a jegyek árából. Persze a bliccelők utazását is nekünk becsülettel lyukasztókkal fizettetik ki, minthogy a banki kölcsönt nem fizetők helyett vagy a közüzemek használatát is ki kell fizetni a többi felhasználóknak. DE kérdem én: ha -fokokban nem fűtenek a héven, mert többet fogyaszt a szerelvény, ezáltal terheli a hálózatot akkor ilyenkor, ha már sokkal jobb idő van AKKOR MIÉRT FŰTENEK??? Majdnem lerohadt a lábam mire beértünk Vágóhídra. Jó ok állhattam is volna. 
  5. Mára más nem jut eszembe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése