Oldalak

2011. június 1., szerda

Hogy vagytok...

...megelégedve az internet szolgáltatótokkal??? Nemrégiben a nem jól bevált internet szolgáltatónk eladta magát egy- valószínűleg még kevésbé jól bevált internet szolgáltatónak. Már eleve egy harmadik fél elfelejtett jelezni, hogy megérkezett a modemünk. továbbá értesítőt sem hagyott. Pedig nagyon vártuk. már itt volt késés. Már egy hete elvileg megtörtént az átadás-átvétel és a szolgáltatás még mindég - hogyfinomlegyek- pocsék. tegnap délután háromtól nem volt net, és éjfélkor még nem volt. Férjem és Fiam aktívan tárcsázták a hibabejelentőt, persze nem vették fel. Nyilván annyi volt a hívás, hogy mellé rakták a kagylót.Aztán nagy nehezen lehetett velük balhézni és fenyegetőzni, hogy nem fizetjük be a csekket. Erre azt felelték, hogy csak akkor van erre lehetőség, ha egy szuszra 72 órát nincs szolgáltatás. Kérdem én, miért kell nekünk fogyasztóknak ezt eltűrnünk? Merthogy hiába reklamálunk az a válasz, hogy ha nem tetszik menjünk máshová. De nincs nagyon más. De fizetni kell a pocsék szolgáltatásért ha van ha nincs.. és persze minden váltás fennakadással jár. Több tonna adat veszett el az éterben. Leginkább ezért vagyok dühös.  Nálatok hogy és mennyiért megy az internet? A szolgáltatókkal hogy vagytok megelégedve??

2 megjegyzés:

  1. Én a mienket utálom T csoport... A kábel része...

    VálaszTörlés
  2. digiseké. néha nagy fos. tavaly kerek 5 héten keresztül meccseltem velük. míg uccsó fázisban kijelentettem, varrjanak rá gombot, be is perelhetnek, meg is nyerhetik, cégen van a szerződés, cég romjaiban, tuti pénzt nem látnak. meg különben is, nagyon udvarolt az egyik mobilnet szolgáltató. ezt hallván kicseréltek valami ketyerét, azóta apró-cseprő 1-2 gubancot leszámolva nincs gáz. no de akkor....ne mondjam mennyire ordítottam már velük.

    VálaszTörlés