Oldalak

2013. január 23., szerda

Megkérdezném...

... a kedves hozzám látogatókat, hogy ha árúba bocsájtanám a receptes újságjaimat, és nagyon sok diétás könyvemet,hogy lenne e rá érdeklődő. Természetesen, nem bolti áron, hanem olcsóbban. Ha igen akkor nekiállok összeválogatni csomagokra.
Továbbá hosszú évek türelmes gyűjtögetése eredményeképpen a Mester kiadó által kiadott Fantázia és Forma komplett csomag. Igaz nincs sorba rakva de minden darabja megvan. Árában megegyezünk (meg kell számolnom, hogy hány db. )
Hát gondolkodjatok az ajánlatomon!

Kellemes napot kívánok!
Andicsek

3 megjegyzés:

  1. régi Magyar Konyha is van elfekvőben?
    kérdi egy látogató (Bóbita)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bóbita!
    Üdvözöllek itt nálam! a Magyar Konyha kincs nálam is, bár csak néhány példány van. Leginkább könyvek füzetkék vannak nagy szánban. Jó mélyre rejtettem a könyveket, de ha gondolod készítek valamiféle címlistát,. mivel nem volt érdeklődő, így nem foglalkoztam a kérdéssel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is üdvözöllek!
      Nem, köszönöm, könyvekre nincs szükségem.
      Nekem is nosztalgia okokból lenne kedvemre néhány Magyar Konyha példány.
      Megtudhatnám, hogy mi okból pusztultak el a kiscsibék? Nem tudtam még mindig rájönni.

      Törlés