Oldalak

2012. április 27., péntek

Csak nekem, csak most...

... készült egy virtuális gasztro ajándék. Kicsit képzavaros ez a megfogalmazás, de találóbb elnevezést nem is ötölhettem volna ki  erre a kedves figyelmességre. Történt ugyanis, hogy Autumn Vacsoracsata játéka alkalmából olyan blogokra "keveredtem" el, ahol eddig még nem jártam. Anazar blogjára tévedtem, ahol olyan ételek leírását találtam amik tetszettek első látásra. Elmentettem kedvenc sávra, majd másnap bejelentkeztem követőnek. Nem is figyeltem, hogy hányadik voltam a sorban. Nem sokára jött egy kedves komment  Anazartól, hogy én vagyok a 120. követője. Nála az a szokás, hogy minden 10.-követőnek elkészít valami finomat csak és kizárólag a követő ízlése szerint. Annyira kedvesen kérdezi, hogy süsse vagy főzze és hogy édes legyen vagy sós. Nos én mostanában elég keveset eszem a saját jól felfogott érdekemben így valami finomat de visszafogottat kértem amit Rá bíztam. Nos el lett találva az ízlésemnek megfelelő finomság! Gyertek hát velem, kukucskáljunk be együtt Anazarhoz!
KÉP:  ANAZAR  BLOGJÁRÓL!!!
Köszönöm szépen!

Andicsek

3 megjegyzés:

  1. Mindig nagy öröm, ha az ajándék (még ha csak virtuális is) telibe talál! Egészségedre Andicsek!!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Kedves 4Gyerek! Éljük a mindennapokat, de előkerülök, ígérem!:)

      Törlés