Oldalak

2011. október 24., hétfő

Színes képriport...

... az elmúlt hetek történéseiről...:


ez itt egy paradicsom, még a lecsó készítő szezonban. Ja és persze a lakója
Néhány nap elteltével jól látható a nyugalom "eredménye"

Angolos távozás...(az út vége a tyúk ól)


Ezek a brekuszok a pincénkben laktak, de elköltöztek...
nem kell semmi gusztustalanra gondolni. Csipetkét is készítettem.
csibe-babák kiköltöztek az inkubátor-oviból
az ősanyák mellett társbérletben
arccal ha nem is a vasút, de legalább is a vas felé. azon túl vannak a kicsik akiket szemmel kell tartani
ez itt a második eresztés. már ők is kijjebb költöztek
időközben elutaztunk Sárvárra egy kicsit "kikapcsolni"
látkép a szoba ablakból megérkezésünkkor
Napnyugta
becuccoltunk. laptopilag jól eleresztve. Mindkettőnknek megvolt a tennivalója...
konyha szekció. Hát főzni nem főztem...
a sárvári arborétum marcona morcos "park őre"
"na most akkor megyünk, vagy nem megyünk?"
"én megyek! Te nem jössz?"
hamisítatlan ősz
"megmásszam, vagy ne másszam?"
névtelen művész alkot: ugye nem is fájt annyira?
Köbüki szemmel ver. Vagy csak nagyonfigyel
szépséges magas fa. megtekintés intenzív nyaktornával ajánlott!
Tó vadkacsákkal. Bocs a kacsák alig láthatóak.Persze akkor buktak le amikor kattintottam..
Papa relaxál. vagy nem?
Elfáradtam. nagyon!
Kirándulás után édes a pihenés..(elnézést:)  )
másnap. Napkelte
Sárvári vár bevétel előtt
az a bizonyos "hátsó ki vagy bejárat",vagy inkább oldalsó surranó kapu:)
Apa erős! Nagyon nagyon erős!!!:)
Ha nem tudnánk fizetni a számláinkat legalább tudjuk, hogy van hova menni... bocs ez rossz vicc volt:)
Nagyjából ennyi. Jegyzetelni akartam az étlapot, hogy mi mindent ettünk, de ez is elmaradt. Reggel a szokásos bőséges, sőt naaaagggyon bőséges svédasztalos ellátásban részesültünk. Vacsorára szintén. Kétféle leves, előétel pl tökmagos kacsa máj vagy szárnyas pástétom sokféle salátával. A főé telelek ismert és ismeretlen ételek, legalább 6 féle. köretek. Sütik zserbó mákos habos gyümölcsös. finomak. Péntekre elfogyott a szusz. valahogy elfogyott a maradék is (egyik nap őz pörköltből másnap vad ragu leves. és hasonlók, de nem volt rossz. Csak hát ugye gyakorlott háziasszony kiböki az ilyesmit) De a pénteki "ízlett a vacsora?" pincér sablon kérdésre a köszönöm nem válaszra kicsit kinyílt a pincér szeme. Elmondtam az észrevételeimet ,hogy elfogyott az előétel és a fő ételeket úgy küldtem vissza ahogy elhoztam, mert katasztrófa volt.. Gyanítom nem "adta tovább" feljebb, mert ugye ezt nem biztos, hogy szeretik hallani.
És még valami nem tetszett. Nagyon nem. Alig tudnak az emberek köszönni. Nem csak a magyarok. Más nemzet szülöttei sem. Én nem tudom, mások hogy vannak ezzel. Engem úgy neveltek, ha valahova bemegyek: köszönök. Ha elmentünk a recepciós hölgyek előtt hangosan köszöntünk. A 7 nap leforgása alatt kettőször köszöntek vissza: amikor megérkeztünk és amikor eltávoztunk. Magyarul, szépen hangosan köszöntünk néha még bólintottam is. Annyira de annyira fontos és halaszthatatlan dolgok lehettek a pult alatt, hogy nem voltunk észrevehetőek. A szálloda fürdőjének recepciójánál sem köszöntek,pedig ott még közelebb haladtunk el. A vendégek között sok cseh lengyel és sok sok német volt. A mi emeletünkön lakók sem viszonozták a köszönést. Érdekes volt. A másik, ha kisebb boltokba bementünk akár nézelődni vagy vásárolni: hát elvétve köszöntek vissza. Hogy előre üdvözöljenek olyan nem is volt. Lehet, hogy az volt a zavaró, hogy Magyar hangon szólaltunk meg? . Alapjában véve jól éreztük magunkat. Csoda szép időnk volt Ezt az üdülési jogot azt hiszem megtartjuk. Két év múlva remélem ugyanígy ugyanitt

1 megjegyzés:

  1. Hallod, elég riasztóan indult, de a vége meg szép. Mármint a képeid. A magatartás meg... Én annyira szeretek a Dunántúlon sétálgatni, mert mindenki köszön meg mosolyog. Pedig tök idegenek vagyunk. Azt hittem ez általános.

    VálaszTörlés