Oldalak

2011. március 21., hétfő

Tavasz!

Tavasz Tavasz Tavasz!!!

Ma talán már visszavonhatatlanul bejelentkezett a tavasz! legalább is itt nálunk! Már nagyon itt volt az ideje. Szerintem a depresszió, kedvetlenség, nyűgösség huss, hanyatt homlok menekül. Reméljük a legjobbakat. A napsütés lakásba furakodó sugarai feltárják a hiányosságokat. illetve a többletet. Mármint por vastagság, maszat folt, és társai. Mivel péntekig mondanak napos, jó időt, így én is nekifogok a tavaszi, valamint Húsvét előtti nagyon nagytakarításnak. Ti hogy csináljátok? Időhöz, időjáráshoz, alkalomhoz, vagy csak ad-hoc fogtok neki nagyon nagytakarítani?
Valamint még egy kérdés. Mostanában egyre több helyen látom a hozzáadott alapanyagok között a Himalaya sót. Használjátok? kóstoltátok? milyen? miért jobb mint az egyéb sók? Mennyiben más. Durva szemcsés, vagy finom. Melyiket?

3 megjegyzés:

  1. Himalaya sót nem. mármint próbáltam, kóstoltam.
    itt egy helyen láttam, de láttam az árát is.
    köszi.

    tavaszt küldeni ide is. ma reggelre fél centi hó fedett itt mindent. ergó itt még minden megvan ami Nálad már huss, meg menekül.
    Tavaszi nagytakarítás meg...eccer lássam a tavaszt. Utána majd kialakul. Bár most azon agyalok, hogy Kiffiú milyen körülmények közt tud szeptemberben ovit kezdeni.

    VálaszTörlés
  2. Nem akarom én rontani senkinek az üzletét, de a Himalaya márkanevű só semmivel sem különb a jóval olcsóbban kapható erdélyi kősóknál. Különbségek a tengervízből párolt és a bányászott sófajták között vannak (általában az utóbbiak javára).

    VálaszTörlés
  3. Kedves Trendo!
    Szeretettel köszöntelek itt nálam!:) azért kérdeztem, mert gőzöm sem volt, hogy milyen is a hamalaya só. voltam egy vitaminboltban, ott aztmondták hogy jó a só olivaolajjal összekeverve testradírnak, száj, torok öblítésre, és hogy sósabb só mint más sók, tehát jól megéri mert kevesebb kell belőle. ott 1000Ft per kilója. hát nemtudom.. annyira nem jó hogy jobb legyen - ezek szerint..

    VálaszTörlés