Oldalak

2011. március 8., kedd

Főzni kell...
Lehet szeretettel, lehet hatékonyan, lehet takarékosan, sokféleképpen. mert ugye enni muszáj. Ősszel engem is elkap a gyűjtögetési mánia. Lehetőleg krumpli zöldség alma stb. ami éppen sorba jön. Persze rendszeresen túlzásokba esünk. Jelenleg 2és fél zsák krumplival vagyunk túlzásban. Mivel a műhely ahol tároljuk nincs fűtve így úgy érzem "megfázott". Még élvezhető az íze, de gyanítom nemsokára tyúkjaim fognak örülni a csemegének. De addig is: főzni kell! Méghozzá sokfélét és sokat. Leginkább krumpliból. Múlthéten volt benne részünk, de majd meglátjátok. Igyekszem idehozni amit tudok.
Nos szaladjunk neki:
Rösti, ahogy én készítem:
60dkg krumpli nyersen lereszelve
kb 30 dkg sima liszt. 1 fej közepes hagyma, 2gerezd fokhagyma, só, vegeta, bors, 1 tojás, mivel van kakukkfüvem és bazsalikom cserépben, azokból is csipegettem pár ágacskát valamint jó sok szárított petrezselymet is szórtam a masszához. összekevertem, majd serpenyőn 2 evőkanál (nem elírás) olajat forrósítottam és evőkanálnyi mennyiségeket szaggatva a masszából laposra taposva mindkét oldalán megsütöttem törlőpapírra szedtem, ámbár nem volt "olajos". Zöldborsó főzelékkel tálaltam.

 
nem volt panasz, hogy édes volt  a krumpli! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése